Watch My Music

WatchMyMusic o să fie o categorie despre ce muzică/formaţii îmi plac mie…e important să vorbesc şi despre asta ca să ştiţi şi la ce să vă aşteptaţi…..la ce mă refer? Păi în zilele noastre, orice trupă de pe piaţa românească îşi pune o chitară în mână când vede că nu mai are succes….vezi Hi-Q, AnimalX, etc….NU! Nu vom vorbi despre aşa ceva! E prima şi ultima oară când formaţii proaste vor fi menţionate aici!

Pentru că e ceva relativ recent, o să vorbim de the new hit sensation: Them Crooked Vultures. Probabil nu vă zice nimic numele….ÎNCĂ! De ce zic “încă” ? Pentru că line-up-ul e alcătuit din 3 nume foarte importante din industria muzicală internaţională (maybe even intergalactic😛 ):

  • John Paul Jones – un nume care ar trebui să-l cunoască toată lumea….el a fost basistul şi keyboardistul (da, ştiu că sună ciudat) de la Led Zeppelin
  • Joshua Homme – un alt nume important, după părerea mea, face parte din QOTSA (Queens Of The Stone Age), unde cântă la chitară şi e vocalist…în fine…deşi eu vorbesc la prezent, sunt zvonuri că ei s-au cam desparţit pentru că toţi membri trupei au plecat spre alte proiecte…ei promit că o să vină cu un album la mijlocul anului viitor, dar mai e mult până atunci
  • Dave Grohl – un nume care sper să fie foarte cunoscut🙂 …asta pentru că, în principiu, e idolul meu…cine e, mai exact? A fost bateristul de la Nirvana şi când proiectul s-a terminat, şi-a făcut propria lui trupă: Foo Fighters! O să auziţi mult de ei pe blogul meu pentru că în principiu, e formaţia mea preferată…şi o zic cu o privire de om obsedat😛

În cadrul TCV, John Paul Jones cântă la bas, clape, pian, slide guitar şi altele…Joshua Homme e frontman-ul trupei, fiind vocalistul principal şi ocupându-se de mai tot ce înseamnă chitară…la tobe e Dave Grohl care din când în când îl acompaniază vocal pe Joshua Homme.

Them Crooked Vultures

Them Crooked Vultures promitea foarte mult….line-up-ul era unul parcă rupt din basmele muzicale (they should make such things😛 )…sample-urile sunau absolut minunat (vezi aici şi aici ), etc. Pe 11 Noiembrie a apărut albumul, self-titled. După părerea mea, e dezamăgitor…sună a ceva facut în grabă, mai mult pentru imagine…eu cred că seamănă foarte mult cu ce a facut QOTSA în ultimul album (Era Vulgaris)  şi are mici influenţe de Led Zeppelin…Dave Grohl nu se face mai deloc remarcat, decât prin câteva linii foarte reuşite de tobe (vezi “Nobody Loves Me & Neither Do I”). Personal, consider că cea mai reuşită melodie de pe album este “Bandoliers”.

Nu voi insista asupra părerii mele…mai bine decideţi voi dacă e un album reuşit sau nu🙂 …vroiam cu acest articol să-i fac cunoscuţi şi eventual să mai aud câteva păreri despre ei.

Dacă nu vrei să iei torrentul, intră aici ca să îţi faci o parere.

Lasă un răspuns

