José González in Romania

De obicei, stiu ca in Romania, in perioada asta, nu sunt concerte importante ale artistilor din afara, asa ca  nu m-am mai uitat de ceva timp peste lista cu astfel de spectacole…aseara insa m-am decis sa ma asigur ca nu ratez nimic si am dat peste ceva foarte interesant: José González va concerta in Romania pe data de 5 Decembrie.

Cine e José González ?

Pai sincer, nu pot sa va zic prea multe despre el…canta indie-folk si s-a nascut in Suedia, parintii lui fiind din Argentina….acest stil pe care il canta e in mare contrast cu inceputurile in domeniul muzical ale artistului…de ce? Desi o sa ziceti ca n-am cum sa am dreptate, el si-a inceput cariera in formatii de punk si hardcore. Acum, instrumentul sau principal este chitara clasica si melodiile sale sunt foarte linistite si dragute🙂 .

Eu am auzit de el din soundtrack-urile mai multor seriale…cei care au urmarit seria Scrubs (I’m a huge fan😀 ) il stiu cu siguranta pentru melodia „Heartbeats”, care, desi multi nu stiu acest lucru, este doar un cover dupa o alta trupa suedeza, „The Knife”…insa coverul lui González suna de multe multe multe ori mai bine…nu ma credeti? Intrati aici sa vedeti varianta celor de la „The Knife”. Vom vedea si cum suna coverul imediat🙂 . Poate unii din voi il stiu si din „House MD” pentru ca la un moment dat a inlocuit melodia originala a celor de la Massive Attack, „Teardrop” (theme song-ul serialului), cu o varianta personala…acest cover este foarte nereusit, dupa parerea mea…dar asta e si poate pentru ca Massive Attack au impus un standard foarte ridicat.

Jose Gonzalez

Concertul in Romania

Concertul va avea loc pe data de 5 Decembrie, asa ca daca vreti sa il lasati pe Mos Niculae sa va puna linistit cadourile in incaltari, duceti-va cu incredere😛 ! Se va tine la The Ark (vechea Bursa Marfurilor Bucuresti), iar biletul costa 65 de lei. Puteti gasi biletele in reteaua magazinelor Diverta. Consider ca e un concert care merita vazut, insa probabil pentru foarte multi, pretul este putin cam piperat.

Cateva melodii

Daca tot am vorbit despre ea, hai sa vedem cum suna „Heartbeats”…este melodia mea preferata de la el si probabil multora o sa va placa:

Acum hai sa facem si comparatia intre melodia celor de la Massive Attack si coverul suedezului. Mie mi-au placut mereu Massive Attack si, de fapt, trip-hop-ul mi se pare un stil foarte interesant, deci eu votez melodia originala in cazul asta. Ea suna asa:

Coverul lui José González suna asa:

Incheiere

Depinde de situatia materiala a fiecaruia, dar, daca va permiteti, eu consider ca e un concert la care merita sa va duceti…va avea loc peste doar 9 zile, asa ca incercati sa va luati biletele cat mai repede. Nu in ultimul rand, incercati sa tineti minte melodia „Heartbeats” pentru ca dupa ce va voi invata sa cantati foarte bine la chitara (si o veti face!🙂 ), o sa invatam sa cantam si aceasta melodie speciala.

Lasă un răspuns

