Watch My Dailies 29.10.2009

Azi propun un experiment mai special…propun sa ascultati doua melodii cu acelasi titlu, dar cu artisti diferiti…si credeti-ma, doar titlul se aseamana la aceste melodii🙂 …am putea zice ca e o zi a contrastelor…sau ca e un post in care macar una din cele doua melodii place tuturor…mie sincer imi plac amandoua…am crescut cu Smokie, care si azi mi se par o formatie foarte buna…si ascult si Deftones pentru stilul lor unic si special…Titlul melodiilor este „Needles and Pins”…pentru cei care nu sunt familiarizati cu idiomurile englezesti, constructia se refera la o stare de anxietate, emotie, anticipare a unui eveniment. Enjoy our contrast day🙂 .

Prima oara vom asculta Smokie…sincer, imi place mai mult melodia lor🙂

Acum sa vedem cum au interpretat cei de la Deftones numele melodiei

Lasă un răspuns

