Watch My Riddles

Desi am zis ca o sa mai astept putin cu categoria asta pana o sa fie mai populat blogul, am zis ca n-am nimic de pierdut daca incep acum…in categoria asta o sa cant partile de baza din cantece cunoscute, iar voi trebuie sa ghiciti ce melodie e…ca sa fie totul corect, video-ul o sa fie foarte pixelat si intunecat si etc. ca cei mai experimentati sa nu-si dea seama ce melodie e ghidandu-se dupa acorduri…ca sa fiti si motivati, cel care ghiceste primul artistul si melodia primeste o bomboana delicioasa😛 .

Saptamana asta am pregatit ceva simplut, de incalzire…asa ca va urez ghicire placuta!🙂

Later Edit:

Hint 02.12.2009: Pentru acest indiciu, o sa traduc in romana unul din versuri: „Infruntam calea timpului”…daca traduci versul asta bine si-l cauti in google, e imposibil sa nu-l gasesti, probabil ca primul rezultat😉 …si ca sa fie totul mult mai usor, stilul muzical este Grunge….can you guess now?😀

10 responses to this post.

  1. Posted by Spyc on Noiembrie 30, 2009 at 17:01

    sunt sigur ca e ceva de la foo fighters… am dreptate? (primim juma de bomboana daca ghicim doar formatia? :D)

    Răspunde

  2. Posted by Sheraku on Decembrie 1, 2009 at 09:49

    Friend Of A Friend – Foo Fighters ?

    Răspunde

  3. Posted by Dartz on Decembrie 1, 2009 at 19:15

    eu cred ca e Radiohead

    Răspunde

    • Nu, nu e nici Radiohead…dar am ajus la concluzia ca trebuie sa dau mai multe indicii…voi da un indiciu nou o data la 2 zile…asa ca maine puteti sa reveniti pe blog sa vedeti urmatorul indiciu!😀

      Răspunde

  4. Posted by yoot on Decembrie 2, 2009 at 09:26

    Nada Surf – Paper Boats

    Răspunde

  5. Posted by yoot on Decembrie 2, 2009 at 15:30

    Alice in Chains – Nutshell (imi suna atat de cunoscut si degeaba🙂 )

    Răspunde

Lasă un răspuns

