Watch My Dailies 01.12.2009

Da, azi e Ziua Nationala a Romaniei…sincer, nu intentionam sa pun azi o melodie romaneasca, dar am zis sa nu fiu considerat ne-patriot🙂 . Asa ca am facut un compromis si voi mai face iar un double-watchmydailies😀 …o sa ascultam o melodie de la o formatie romaneasca, Zebre…din pacate, ei au „murit” foarte repede si n-am mai auzit nimic de ei de cativa ani…de ce ascultam o melodie de la ei? Pai, in primul rand, ca sa fiu eu patriot, in al doilea rand, pentru ca stilul lor e foarte asemanator cu al unei formatii din afara…ii stiti, ii iubiti, au fost in Romania in vara asta, suuuuuuunt Guano Apes…o sa ascultam o melodie de la fiecare trupa si voi va trebui sa-mi ziceti daca vedeti asemanarea🙂

Prima e melodia de la Zebre…nu e printre preferatele mele…dar doar atata se gaseste pe tub…ca o completare, mie imi place foarte mult piesa „Gondola” de la ei…acum vom asculta „Totuna” :

Si acum si melodia de la Guano Apes…nu e neaparat cea mai buna melodie a lor, dar mie imi place foarte mult si pe asta o am eu in cap acum, asa ca…Guano Apes – Quietly:

Observati asemanarea intre cele 2 stiluri? Considerati-o o mica lectie despre influentele muzicii romanesti🙂 …nu in ultimul rand, Happy Birthday, Romania….I guess….

2 responses to this post.

  1. Posted by zondron on Decembrie 8, 2009 at 20:19

    zebre-i tare, mai era o trupa misto din romania

    Romantic Jurgen – Lunatic Espionage

    Răspunde

    • Nu pot sa zic ca-mi plac…pe langa stilul care e foarte pop-disco, vocea tipei e oribila…zbiara ca si cum ar fi violata🙂 …zebre erau mult mai… „cizelati” ca linii melodice, iar vocea tipei era foarte tare…mai ales in „Gondola”….dar fiecare cu gusturile lui🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

