WatchMeSing Foo Fighters – Word Forward Cover

A venit timpul si pentru aceasta categorie….ce se va intampla aici? Eu voi face coveruri la melodii care imi plac…asta e primul meu cover inregistrat, tot de mine, asa ca va trebui sa scuzati micile greseli si decorul si altele si va promit ca o sa incerc sa imbunatatesc calitatea cu fiecare astfel de video…so I really need your support on this one!🙂

Melodia ati auzit-o deja, este Foo Fighters – Word Forward…a fost postata la categoria WatchMyDailies…tabulatura e facuta de mine…inregistrarea e facuta de mine…cantatul la chitara e facut de mine…montarea e facuta de mine…si cum nu am basic awesome guitar equipment (gen strap care chiar sa-mi tina chitara😛 ) sau awesome video editing skills, acesta e rezultatul final, care doar se va imbunatati cu timpul…sper sa va placa🙂 .

Si doar ca sa ma simt si eu bine, vroiam sa mai zic ca sunt primul om care a postat un cover la melodia asta pe YouTube😀 .

Cadrul de stanga sus e partea acustica, dreapta sus e chitara lead, partea stanga jos e chitara ritm, iar partea din dreapta jos e melodia in sine care am pus-o acolo pentru voce si tobe…astept comentarii si sugestii…enjoy:

2 responses to this post.

  1. Posted by Obsolete on Decembrie 3, 2009 at 18:40

    wow… you really know what you’re doing! awesome!

    Răspunde

  2. Posted by Onix on Decembrie 3, 2009 at 21:26

    Love it! Canti foarte, foarte, foarte bine ( nu ca m-as pricepe in ale chitarii), dar suna extraordinar. Congrats!

    Răspunde

Lasă un răspuns

