WatchMyDailies 03.12.2009

Well situatia e trista, pentru ca cei de la RDS au decis ca e momentul ideal sa faca lucrari in perioada asta, deci….n-am net😦 ….va trebui sa scriu pe fuga de la oameni binevoitori….pentru ca ieri cineva (Inca o data felicitari, yoot!😀 ) a ghicit ce melodie era la categoria WatchMyRiddles, m-am gandit ca ar fi dragut ca acum sa ascultati toata melodia…e o melodie foarte speciala prin simplitatea ei….si suna foarte bine…formatia este Alice in Chains…daca n-ati auzit de ei, nu va faceti griji, o sa vorbim mai mult despre aceasta trupa cat de curand…melodia se numeste „Nutshell”…e printre preferatele mele de la ei si o sa invatam sa o si cantam aici, so ascultare placuta! (Videoclipul e fan-made, dar mie mi se pare dragut, so enjoy! :)  )

Si nu va impacientati, cum voi avea din nou net, totul va reveni la normal..until then, have a nice day!🙂

One response to this post.

  1. Posted by yoot on Decembrie 3, 2009 at 23:08

    multumesc!🙂 imi plac foarte mult si melodia si clipul.

    Răspunde

Lasă un răspuns

