WatchMyDailies 05.12.2009

A fost greu sa ma decid ce melodie sa aleg astazi…motivul: in seara asta vine Mos Niculae si ma gandeam ca ar fi fost dragut sa pun o melodie mai „Craciuneasca”…dar in acelasi timp parca nu se potriveste cu perioada asta si apoi o sa va plangeti la mine ca v-am indus in spiritul sarbatorilor fara sa fie cazul😛 …asa ca m-am straduit sa-mi amintesc o melodie despre iarna sau zapada (da, stiu ca nu e nici iarna practic…si nizi zapada afara😛 ) si am ajuns la o melodie la care doar titlul este „iernatic”…si e si in tema blogului…si ca compensez, am adaugat putin zapada pe blog :P…asa ca va urez ascultare placuta si sper ca maine dimineata sa va gasiti bocancii/ghetele/adidasii/pantofii/papucii/etc. plini cu tot ce va doriti si cu multe cicolate si bombonele delicioase🙂

One response to this post.

  1. Posted by Sheraku on Decembrie 6, 2009 at 13:29

    one of my fav🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

