WatchMyDailies 13.12.2009

Azi o sa ne bucuram de o melodie pe care multi dintre voi probabil nu ati auzit-o vreodata sau nu ati mai ascultat-o de mult…mi-am amintit de ea cantand intamplator acordurile refrenului…e o trupa care n-a fost prea mediatizata si am auzit de ea cel mai mult pe YouTube…din pacate au un singur album de studio, aparut in 2007,  „Fractured Life”…canta alternative rock si sunt din Anglia…videoclipul acestei melodii e si el destul de dragut, asa ca urmariti-l si pe el…Air Traffic – Charlotte:

10 responses to this post.

  1. Posted by ioanaaa on Decembrie 13, 2009 at 20:17

    Misto melodia.
    Off topic: incerc de cateva saptamani sa fac rost de partitura catecului Greensleeves. Probleme e ca partiturile dp net sunt cam gresite, si tabulaturile… pai nusth sa citesc tabulauri. Daca ai putea sama ajuti, ti-as ramane foooooarte recunoscatoare.
    Ideal pentru mine ar fi sa imi scrii la rand coarda si spatiul; de ritm imi dau eu seama. Am mai cantat cantecul asta acu 2 ani, da acum am pierdut partitura si …
    Ms anticipat.

    Răspunde

    • Pai ca sa pot sa te ajut trebuie sa fii putin mai specifica…”Greensleeves” e o melodie traditionala clasica, asa ca multi artisti o canta…depinde daca vrei sa fie de la o formatie anume sau varianta clasica…varianta clasica suna cam asa:

      Răspunde

  2. Posted by yoot on Decembrie 13, 2009 at 22:29

    ehe… de cand nu i-am mai ascultat. noroc ca iWatchYourDailies😉
    „Shooting Star” – o alta melodie f tare de la ei

    Răspunde

  3. Posted by ioanaaa on Decembrie 16, 2009 at 21:34

    da, la varianta asta vreau partitura.
    si inca ceva, daca poti sa ma ajuti😀 zilele astea ma duc in buc la magazinu muzica sa-mi iau o chitara maxine. daca nu gasesc, as opta pentru o cataluna sau stagg (chitara clasica). stii cumva daca se aud bine cataluna si stagg’ul?

    Răspunde

  4. Posted by ioanaaa on Decembrie 21, 2009 at 15:19

    deci, ma ajuti si pe mine cu partitura?😀

    Răspunde

    • Imediat ce o sa gasesc si eu timp sa respir…momentan am un milion de chestii pe cap….sry🙂 …daaaar sper ca saptamana asta sa reusesc sa-ti dau un raspuns, so stay tuned!

      Răspunde

  5. Posted by ioanaaa on Decembrie 22, 2009 at 22:02

  6. Posted by ioanaaaaaaaaa on Februarie 4, 2010 at 17:36

    Hey! Daca tot nu m-ai ajutat cu Greensleeves’ul (i-am dat de cap singura), crezi ca poti sa ma ajuti cu Decode- Paramore?😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

