WatchMyDailies 22.12.2009

Pentru ca e vremea de facut curatenie de Craciun, am dat de niste bilete uitate de la un concert Luna Amara din clubul Fire…asta m-a facut sa intru in spiritul Lunii Amare si doar asta a cantat playerul meu azi…pentru ca mi-e foarte greu sa aleg o singura melodie de la ei, am decis sa postez 2…sunt melodii care ar trebui sa placa tuturor, pentru ca sunt mai soft..personal, as mai fi adaugat si „Asfalt”, „Gri Dorian”, „Somn”, „Unghii de Drac” si multe altele, dar m-am gandit ca e mai bine sa fie pe gustul tuturor melodiile alese ca sa va faca sa va indragostiti de Luna Amara si sa le cumparati/downloadati toata discografia🙂 …am ales aceste doua melodii si pentru ca ele creeaza o atmosfera draguta la concerte…nici sa nu indrazniti sa va duceti la un concert de-al lor fara sa stiti versurile la „Rosu Aprins”!😀 …de asemenea, am reusit sa tabuiesc ambele melodii, asa ca la momentul potrivit o sa le si invatam impreuna…sper sa va placa:

Rosu Aprins:

Chihlimbar:

As putea sa adaug melodii de la ei la nesfarsit pentru ca au foarte multe melodii foarte bune, asa ca nu ezitati sa ascultati cat mai multe melodii de la ei!

Lasă un răspuns

