WatchMyDailies 05.01.2010

Primul post pe 2010, din pacate de abia in a 5-a zi…si din pacate tot doar un daily…cum ziceam: poli mananca viata🙂 …dar ca sa ne relaxam am ales o melodie speciala si draguta care mi-a placut de prima oara cand am auzit-o…e interpretata de o trupa foarte interesanta: Nizlopi…nu numai ca e alcatuita din doar 2 membri (3 in concertele live), dar au reusit sa introduca cu succes un instrument putin folosit in lumea rockului (si zic rock pentru ca au un stil foarte indefinit…de exemplu, Wikipedia le definesc stilul ca „folk, hip-hop”, insa voi indrazni sa-i contrazic pentru ca mie mi se pare ca se indreapta mai mult spre partea de rock alternativ mai chill🙂 )…revenind la instrumentul de care vorbeam: ei folosesc un contrabas :)…e singura trupa comerciala (jazz-ul nu face parte din categoria comerciala) care foloseste contrabasul, din cate stiu eu…au pana in momentul de fata 3 albume de studio si azi vom asculta o melodie de pe primul album, „Half These Songs Are About You” (un titlu foarte „destept”, dupa parerea mea)…piesa aleasa este chiar primul lor single, la care au facut si un videoclip, care si el e foarte dragut, special, etc.🙂 …asa ca sper sa va placa si sa va convinga sa ascultati mai multe melodii de la ei:

Nizlopi – JCB

Lasă un răspuns

