WatchMyDailies 20.01.2010

Dupa zile umplute cu sarbatori, presesiune, etc. am ajuns intr-o perioada mai relaxata in care am timp din nou sa scriu aici…sper sa fie o reintoarcere definitiva pentru ceva timp🙂. Asa ca in primul rand, scuze ca v-am dezamagit, dar asta a fost situatia care nu statea in mainile mele, si in al doilea rand, sper sa pot sa-mi recastig cititorii🙂.

O sa incepem cu un WatchMyDailies…o sa ascultam o melodie speciala de la o formatie intriganta…canta alternative / nu metal (nu citit ca litera greceasca :P), asa ca probabil multi dintre voi se gandesc ca aceasta melodie nu va fi pe placul lor…permiteti-mi sa va demonstrez contrariul! Am zis ca sunt o formatie intriganta pentru ca imaginea trupei este formata din multi oameni (8) purtand masti foarte ciudate in timpul concertelor, masti pe care le schimba relativ des…sper sa fie deja evident ca vorbesc de trupa Slipknot…trupa asta e pentru mine un fel de „guilty pleasure” pentru ca desi nu prea apartine stilului meu si desi lumea ii vede ca fiind foarte „cool”🙂 , mie tot imi plac….stiu, „guilty pleasure „nu prea se asociaza cu stilul lor, dar intelegeti voi🙂.

N-am ales o melodie in care vreunul din membri sa-si grohaie plamanii afara sau sa cante cu viteza luminii sau sa aiba versuri care sa te faca sa desenezi pentagrame (just kiddin`, nu e atat de ciudata muzica lor) pentru ca nu ar fi fost prea atractiva pentru multi oameni…am ales o melodie care iese din tiparele obisnuite ale trupei…o melodie de pe ultimul album („All Hope is Gone”), care ar trebui sa fie pe gustul unui public mai larg (melodia, nu albumul)…o alta piesa care se incadreaza cam in acelasi stil de la ei e „Vermillion Pt. 2” care e varianta acustica la „Vermillion”, ambele de pe albumul „Volume 3: The Subliminal Verses”. O sa va las acum sa ascultati melodia despre care tot am vorbit:

Slipknot – Snuff (actual song incepe la 1:05, daca nu va intereseaza si filmul)

Lasă un răspuns

