Cum a fost la Luna Amara?

N-ai fost acolo sa vezi? Pacat…desi concertul a inceput cu o intarziere enervanta de vreo ora – o ora jumate pentru ca cei de la Real Lies au ramas blocati in Arad, a meritat!

Clubul e chiar tare…mi-a placut foarte mult ca e destul de intim si nu era plin ochi sa nu mai poti sa respiri….si din motive inca necunoscute, a fost probabil primul concert la care nu m-am inecat de la norul de fum de tigara de la oamenii din jur…deci atmosfera a fost foarte placuta.

Am fost surprins ca au inceput concertul cu una dim melodiile care am zis eu ca as vrea sa le cante, si anume „Asfalt”…daca apareau toate cererile mele in playlist-ul concertului, era clar ca-mi citesc blogul😛.

Ne-au vorbit si de cum se chinuie, in continuare, sa scoata un video pentru „Chihlimbar”, desi a trecut ceva timp de la lansarea albumului….si la intrebarea „cand apare urmatorul album?” au zis „primavara viitoare”…asa ca mai avem un an de asteptat pana sa descoperim cum s-a mai schimbat Luna Amara. Putem deja sa facem asta, datorita melodiei pe care o tot canta in concerte, „Versus”. Melodia suna foarte bine, spre deosebire de cealalta melodie noua pe care o promoveaza, care e mai dark si mai indepartata putin de ce ne-au obisnuit pana acum clujenii.

Luna Amara – Versus

Spre sfarsitul spectacolului s-a rupt si La-ul chitarei solo, asa ca Mihnea Blidariu si Mihnea Andrei au trebuit sa faca schimb de chitare (a nu se confunda cu un reality show :P) pentru o melodie…situatia s-a remediat rapid inaintea BIS-ului, asa ca totul s-a sfarsit cu bine🙂.

Concertul a fost foarte tare…Luna Amara mi-au demonstrat inca o data ca sunt cea mai buna trupa romaneasca la momentul de fata…desi mie mi-ar fi placut sa cante mai multe melodii acustice, dar asta e, nu poti sa le ai pe toate🙂.

Vor mai concerta pe 4 Iunie (de fapt 5 Iunie, dupa cum se vede si in comentariile de mai jos) in Fabrica, alaturi de la cei de la Byron…sper sa ne vedem acolo🙂.

PS: Mihnea mic (cum e numit cel ce canta lead-guitar in Luna Amara) mi-a adresat o intrebare dupa concert…woooow….trebuia sa il rog sa-mi zica cum se canta unele melodii, dar am zis sa nu-l stresez…poate data viitoare…oricum, Mihnea Andrei (asa il cheama) e un chitarist foarte bun si ar merita sa cante la un nivel mult mai inalt…de fapt asta e valabil pentru toata formatia🙂

8 responses to this post.

  1. Posted by mihnea (Luna Amara) on Mai 25, 2010 at 20:40

    pe 5 iunie…=)

    Răspunde

    • Da, pe 5 Iunie, desi pe blogul Luna Amara inca mai apare un articol ca ar fi pe 4 iunie…la fel si pe Let’sRock….

      To Mihnea: Oricum, sunt foarte impresionat ca ai ajuns cumva la blogul meu si ca ai citit un articol intreg….credeam ca am facut o gluma foarte proasta zicand ca cineva din Luna Amara mi-ar fi putut citi vreodata articolul cu request-uri…daaa…o sa-mi fac un jurnal si o sa scriu doar asta in el😛

      Răspunde

  2. si… ia zi mah… cum a fost cu masa aia? ;))

    Răspunde

    • Da, am uitat sa mentionez ca undeva in sala, pe melodia „Folclor”, s-a rupt o masa, proprietate a clubului MTR….dar e de inteles…cine poate rezista unei hore Luna Amara style?🙂

      Răspunde

  3. Posted by mihnea (Luna Amara) on Mai 29, 2010 at 12:58

    auleu, asta cu masa n-am stiut-o! sper sa ne mai cheme MTR la cantari…=))

    Răspunde

    • Erai ocupat cu trompeta la momentul respectiv🙂 ….dar n-ar fi rau ca la concertele viitoare sa sugerati ca lumea sa nu mai faca hore pe mese😛

      Răspunde

  4. Posted by yoot on Mai 30, 2010 at 13:20

    masa nu s-a rupt. doar s-au flexat picioarele in interior si s-a prabusit cu tot cu cele 5 buc fani. muzica te inalta, muzica te coboara😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

