Free Fest si O.C.S.

Poate unii dintre voi ati auzit de acest festival, poate nu…n-am vorbit de el in lista festivalurilor importante si foarte bine ca n-am facut-o! Sa va povestesc pe scurt:

Era o perioada cand imi placeau OCS! Am fost la mai multe concerte de-a lungul timpului, in locatii diferite, vremuri diferite….numai ca OCS au decis ca sunt prea valorosi sa se mai „vanda” asa ieftin…si cum au scumpit biletele pana la chiar 30 de lei la unele concerte, cum sa ma mai duc? Cu 30 de lei poti sa faci lucruri mult mai marete! In fine….cu ocazia Free Fest (free = gratis, fara bani, the romanian dream, etc.), au fost invitati si ei sa sustina un concert de o ora si jumatate…la inceput am zis ca doar trebuie sa ma reobisnuiesc….dupa cateva melodii m-am gandit ca poate doar nu sunt eu in „mood”-ul de concert….apoi mi-am dat seama ce e gresit….Free Fest suge! Nu numai ca OCS au inceput sa cante cu o ora jumate mai tarziu decat erau anuntati (nimic nou pentru Romania pana aici🙂 ), dar si sunetistul a facut o treaba foarte proasta: vocile si tobele prea tare, chitara si basul prea incet….deci in principiu suna a karaoke fara partea instrumentala….publicul parea mai mult venit pentru un stil muzical care implica dusmani, bani, valoare, etc, you get it….era un jandarm la fiecare 2 spectatori cred (exagerez, dar tot erau mai multi decat am vazut vreodata oriunde)….si erau prea putine toalete…WC turcesc, bineinteles, fara lumina si cu multe surprize neplacute🙂. Dupa ce am realizat toate astea, mi-am mai dat seama de inca doua lucruri: 1. OCS nu ma mai reprezinta…muzica lor nu mai imi transmite mai nimic, decat niste versuri memorate acum mult timp si parti de chitara tab-uite cu greu…. 2. Dupa ce am fost la concerte ca Alternosfera si Luna Amara, unde atmosfera a fost pur si simplu perfecta, e greu sa „re-cobori” la OCS.

Daaaaaar asta e doar parerea mea, e mai mult o pagina de jurnal decat un articol, dar pana la urma asta inseamna „blog”, nu?🙂

Concluzia? Cat dai atata face! Vorba veche din popor care inca se mai aplica😛.

Daca totusi nu ma credeti si vrei sa vedeti Free Fest cu ochii vostri, astazi de la 21:15 pana la 24:00 puteti sa va bucurati de acordurile celor de la EMIL si Vita de Vie, chiar in ordinea asta. Festivalul are loc in Bucov, pe langa Ploiesti, in parcul „nu mai stiu cum Stere”😛. Site-ul il gasiti aici. Choose wisely!🙂

Lasă un răspuns

