Mihnea Blidariu are un blog!

Da! Chiar are! Vroiam sa scriu despre el acum mai multa vreme, dar m-am gandit ca mai bine astept pana ajung si eu la zi cu cititul articolelor de acolo (cand l-am gasit eu, ajunsese la capitolul 3 sau 4)….de ce am asteptat? Pentru ca el zice clar in articolul introductiv: „Sper sa-l iubesti. Sau sa-l urasti. Oricum sa fie, numai sa nu ti se para “ok”…sau “dragut”.” Eu nu m-am decis inca daca-l iubesc sau il urasc, dar nici n-am citit prea mult…insa asta n-ar trebui sa va impiedice pe voi sa va faceti o parere!

Ideea e foarte buna: capitole dintr-un roman scrise sub inspiratia unor anumite melodii. Romanul se numeste „Playlist” si gasiti melodiile ce au inspirat capitolul respectiv in bara din dreapta. Si actiunea romanului pare interesanta (repet, n-am ajuns prea departe cu lectura🙂 ), dar n-o sa o rezum aici. De ce? Pentru ca poti sa intri direct pe blogul lui si sa citesti acolo totul! Unde il gasesti? Gasesti blogul lui Mihnea Blidariu aici.

Lasă un răspuns

