O intrebare pentru tine!

Din cauza articolului anterior mi-am pus singur o intrebare si anume: „eu ce melodii as alege pentru romanul meu?”. Mie unul mi se pare o intrebare foarte interesanta la care nu cred ca am gasit inca un raspuns indubitabil. Asa ca mi-ar placea sa-mi ziceti si voi cu ce muzica ati crescut, ce formatie v-a influentat sa ascultati muzica care o ascultati acum, care a fost prima melodie rock care ati auzit-o vreodata si v-a facut sa sariti pe net sa cautati tot albumul de pe care era luata, ce artist v-a determinat sa vreti sa invatati un instrument muzical, ce album v-a impresionat cel mai mult, etc? Promit ca si eu voi raspunde imediat ce voi gasi un raspuns cert🙂. Pana atunci astept si raspunsurile voastre!

One response to this post.

  1. Posted by yoot on Mai 29, 2010 at 13:43

    prima melodie care m-a facut sa vreau sa ascult mai mult de la formatia respectiva a fost Bring me to life – Evanescence.😀 si ascultam la CASETA, frate!😛 cu un ansamblu ingenios de prelungitoare ca sa pot pune casetofonul pe birou. ( ce vremuri… )

    Răspunde

Lasă un răspuns

