WatchMyDailies 31.05.2010

Cumva am dat peste o melodie geniala care-mi placea foarte mult acum ceva timp….mi-am dat seama ca am pierdut niste melodii de la Foo Fighters de-a lungul timpului….you know, Foo Fighters, the best band in the world! :D…melodia a fost compusa pentru filmul Godzilla din 1998 si poarta numele unei serii de avioane comerciale de pasageri, produse de Airbus.

Melodia parca tipa „Foo Fighters” prin fiecare nota….acordurile folosite pentru chitara electrica clean, combinatia intre chitare electrice cu distortion si overdrive, vocea si stilul inconfundabil de cantat ale lui Dave Grohl fac din melodia asta una clasica a trupei, o melodie foarte subapreciata, dupa parerea mea…so have fun listening:

Foo Fighters – A320

Lasă un răspuns

