AC/DC si vamesii nostri

Eu de abia azi am aflat ce s-a intamplat la Nadlac, cand caravana trupei AC/DC trecea granita spre Ungaria dupa concertul sustinut de trupa pe 16 Mai in Piata Constitutiei.

Eu sincer am intrat in pamant de rusine si m-a facut sa urasc si mai tare vamesii nostri, pe care oricum nu-i aveam la suflet…povestea pe scurt suna cam asa:

Caravana trupei AC/DC a fost oprita la Nadlac pentru a prezenta rovinieta (da, e „rovinieta”, nu „rovignieta”, cum aveam eu impresia….nu stiu de ce)…rovinieta a fost prezentata, numai ca vamesii au venit cu cererea ilegala sa le fie prezentate rovinietele de pe toata perioada in care trupa a stat in Romania, sarcina care era mai mult a Politiei Rutiere, in niciun caz a vamesilor (deh, sunt australieni, au caravana lor, arata bogati, trebuie sa putem sa-i periem de ceva sa ne luam si noi caviar, in loc de parizerul taranesc de zi cu zi,nu?). Documentele cerute de vamesi nu au putut fi prezentate, asa ca reprezentantilor trupei li s-a cerut clasica „atentie” romaneasca (Romania: Capitala Europeana a spagii!) ca toata lumea sa inchida ochii si sa uite de absenta actelor.

Nu garantez ca stirea este reala, desi apare pe Mediafax si multe alte surse o confirma….dar presupunand ca e adevarata, ganditi-va ce impresie am facut unei lumi intregi…AC/DC e o trupa mare, care are o voce in lumea asta…dupa ce ca toata planeta asta ne vede ca pe niste tigani comunisti rusi (nu sunt rasist, dar eu in toate filmele/serialele care le-am vazut nu am dat decat peste abordarea asta…pana si pe Discovery!), mai trebuie sa ne facem in continuare o imagine proasta pentru cativa euro?

Daca mi-as exprima liber gandurile, as alunga publicul minor🙂, asa ca n-o sa fac asta….doar ma intristeaza comportamentul oamenilor din tara asta si atitudinea lor…

One response to this post.

  1. Posted by spyc on Iunie 1, 2010 at 22:01

    suntem varzaaaaaaaaa!!!!
    (ca tot m-am intors acu de la VDV )
    trist.

    Răspunde

Lasă un răspuns

