WatchMyDailies 08.06.2010

Un new entry aici pe WatchMyGuitar…adica n-am mai pus nimic de la ei pana acum, desi mie mi se par tari si au un stil foarte aparte, care l-ai recunoaste dintr-o mie :)….sunt din Anglia, s-au infiintat in 2002…cativa pusti care stiau sa cante la chitara au cantat intr-un concert, au inregistrat cateva demo-uri care apoi le-au impartit gratis la concerte si de acolo a inceput totul….toate melodiile au ajuns pe net, cativa fani le-au facut o pagina de MySpace si peste noapte, Arctic Monkeys au ajuns nr. 1 in Anglia!

Am stat mult sa ma gandesc ce melodie sa aleg…si pentru ca n-am reusit sa ma decid, am bagat toata discografia in Winamp pe shuffle si prima melodie care a picat o s-o pun si aici. Enjoy!🙂

Arctic Monkeys – From the Ritz to the rubble

Lasă un răspuns

