WatchMyDailies 15.06.2010

O trupa pe care am descoperit-o anul asta cred…eu sincer cum le-am auzit prima melodie, am downloadat toata discografia lor…initial am fost foarte confuz cu numele lor, pentru ca eu gasisem prescurtarea SDRE…si Google imi dadea numai rezultate „Sunny Day Real Estate”…”ce legatura au imobiliarele cu muzica?” ma intrebam eu in adancul noptii…dar mi-am dat seama ca asa se numeste trupa de fapt…e ok, m-am descurcat😛.

Numele e chiar foarte inteligent si vine de la o gluma intre membri trupei care ziceau ca la ce s-a ajuns in economia asta, in curand, o sa se vanda si zile insorite.

Nu s-au inteles ei prea bine, s-au despartit de multe ori, s-au impacat, iar acum au anuntat ca vor inregistra un album nou cat de curand. Au pana acum 4 albume, lansate intre ’94 si 2000.

Imi plac multe melodii de la ei, asa ca nu stiu exact ce sa aleg…o sa pun 2 melodii: prima, care m-a facut sa-mi placa stilul lor, a doua, care o am eu in cap acum :)…sper sa va placa si voua, desi stilul e mai ciudatel:

Sunny Day Real Estate – Iscarabaid

Sunny Day Real Estate – Seven

Lasă un răspuns

