WatchMyDailies 05.10.2010

O trupa care ma fascineaza…pentru ca e fascinanta🙂 ….schimba riffurile atat de des intr-o melodie si atat de bine si se leaga totul atat de frumos…vorbesc despre Biffy Clyro, o trupa care a ajuns repede in topul meu de preferinte…o sa ascultam o melodie care sa exemplifice acele schimbari de riffuri…trebuie sa recunosc ca partea de chitara imi pune  mici probleme la o sectiune…trebuie sa-mi reantrenez mana sa nu mai fie lenesa😛 (hihi, e ca un fel de injectie de recuperare, adica numele melodiei😀 ) …so noul meu scop e sa-mi iasa partea respectiva si eventual sa-i fac un cover…dar inainte sa ne facem planuri marete, hai sa ascultam melodia:

Biffy Clyro – My Recovery Injection

Lasă un răspuns

