Dinosaur Pile Up

Nici nu stiu de unde sa incep…e la fel ca ieri, o trupa relativ noua…si-au lansat primul EP („The Most Powerful EP In The Universe!”) in 2009 si acum 8 zile si-au lansat primul album de studio, intitulat „Growing Pains”. Stilul lor e alternative rock si putin de post-grunge.

Sincer, imi place tot albumul. Am ascultat o singura melodie de la ei initial, care m-a facut sa iau tot albumul fara sa pun alte intrebari…si nu regret deloc! Azi am ascultat doar albumul lor, si, cu mici exceptii, toate piesele sunt destul de reusite.

Imbina putin din stilul Foo Fighters (poate si de aia imi plac atat de mult) cu mici influente din ce erau odata Offspring si Blink 182 si cu o trupa mai putin cunoscuta, Nine Black Alps.

O sa ascultam 2 melodii de la ei, prima fiind cea care m-a facut sa le iau tot albumul si nu numai atat…si videoclipul e destul de misto…de fapt am vazut videoclipul acum ceva timp undeva pe la tv si eram foarte frustrat ca n-au scris cine canta melodia…in fine, sper sa va placa:

Dinosaur Pile Up – Mona Lisa

Sincer, pentru a doua melodie nici nu stiu ce sa postez…au multe piese reusite dintre care e greu sa alegi…hai totusi sa mergem pe unul dintre single-urile lor.

Dinosaur Pile Up – Traynor

Sper ca v-a placut trupa de azi! Si nu uitati: e important sa cautam si sa descoperim noi trupe promitatoare…aceleasi trupe si melodii over and over again doar ne tin intr-un impas…cel putin asta e parerea mea🙂

Lasă un răspuns

