WatchMyDailies 25.10.2010

Desi planul initial era sa nu mai imi numesc astfel posturile din categoria asta, am primit cereri pentru reinstituirea numelui ca sa respecte tema blog-ului. O sa incerc totusi sa evit pe cat posibil titlul asta..

Astazi o sa ascultam o melodie clasica…o melodie care trebuie cunoscuta de toata lumea! Piesa vine de la Manic Street Preachers, o trupa din Wales, Marea Britanie, care ne-a facut si noua o vizita acum 3 ani cred, la festivalul B’estfest…am avut chiar norocul sa petrec vreo 20 de minute cu membrii trupei si a fost o experienta foarte tare…imi pare rau totusi ca pe atunci nu stiam atat de multe despre ei…

Revenind: o sa ascultam unul din cele mai mari hit-uri ale lor, lansat ca single in anul 1991 si ca piesa pe albumul lor de debut, „Generation Terrorists”, lansat in anul 1992…poate va par putin „antici”, dar va asigur ca daca nu v-as fi dat eu informatiile astea, nu v-ati fi dat niciodata seama ca aceasta melodie nu este una contemporana. Au avut un cuvant mare de spus in stilul alternative rock si o sa vedeti chiar acum de ce:

Manic Street Preachers – Motorcycle Emptiness

Lasă un răspuns

