Nada Surf – Paper Boats Cover

Candva in clasa a 11-a, acum multi ani, in preajma legendarei greve de 3 saptamani a profesorilor, am fost obsedat de melodia asta…am ascultat-o continuu, orice faceam…mi se parea geniala…si inca mi se mai pare!

Am incercat sa inregistrez varianta mea a melodiei…desi are mai multe greseli, sper sa nu fiti carcotasi…oricum, tot nu am un microfon decent de bagat in mixer, deci totul este, din nou, inregistrat cu aparatul meu foto…trist.

Ascultam mai intai varianta mea acustica si apoi varianta celor de la Nada Surf. Sper sa va placa!🙂

Nada Surf – Paper Boats

PS: Daca aveti din pura intamplare un microfon cu jack de 6.3 si n-aveti ce face cu el, nu va sfiiti sa-l donati blogului WatchMyGuitar!😛

2 responses to this post.

  1. Felicitari! Mie mi-a placut cum ai cantat. Nu pot sa spun ca am sesizat multe greseli ,eu oricum cant ceva mai slab decat tine🙂
    Dar suna foarte bine, keep playing!

    Răspunde

    • Multumesc mult! Chiar e placut si benefic sa vad ca cineva apreciaza, pentru ca aveam mari dubii daca sa-l mai las sau nu pe YouTube…dar in acelasi timp, I always get in and over my head🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

