WatchMy….morning Dailies :)

Da, pentru mine e dimineata! Am concepte diferite asupra momentelor zilei fata de alti oameni😛.

Si o sa postez o melodie care mie mi se pare buna pentru dimineata…din pacate, melodia nu exista pe net, si drepturile de copyright nu-mi permit sa o uploadez pe undeva. Exista totusi niste variante live, una din ele auzindu-se destul de bine dupa parerea mea. Va incurajez sa download-ati albumul „Logic Will Break Your Heart” de la ei, care mie mi s-a parut absolut genial cand a aparut…melodia care o s-o ascultam acum e si ea inclusa in lista pieselor de pe acest album.

The Stills – Of Montreal

Daca v-a placut si mai vreti sa ascultati cateva melodii de la ei, puteti mereu sa intrati pe pagina lor de MySpace. Incercati „Being Here”, exista sanse sa o stiti deja pentru ca a fost un foarte mare hit🙂.

As putea sa continui sa va recomand melodii de la ei, dar sper ca v-ati convins deja…si daca nu, e ok! Poate maine o sa fie o trupa care sa-ti placa si tie!🙂

PS: sa-l felicitam pe WatchMyGuitar caci oficial totalizeaza 100 de comentarii! Woooooo! Val mexican!😛

Later Edit: Acum sunt si eu constient ca nu se afiseaza ora la care e postat articolul, deci ca totul sa aiba sens, articolul a fost publicat la 11:05🙂.

One response to this post.

  1. pe mine m-ai convins! imi plac melodiile lor!
    congratz pentru 100 de comentarii!!! sa fie cat mai multe!😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

