All Is Vanity

O sa facem un WatchMyDailies mai special azi. O sa postez aceeasi melodie de doua ori. Stiu, suna stupid🙂. Ideea e ca va voi lasa sa vedeti cum suna un demo si cum ajunge demo-ul sa fie transformat intr-o piesa pentru un album de studio. Mie mi s-a parut mereu interesanta schimbarea.

Melodia vine de la Manic Street Preachers. Am mai vorbit de ei acum cateva zile chiar. Tot rasare demo-ul asta la mine in playlist si am zis sa-l impartasesc si cu voi. Melodia face parte din albumul Journal For Plague Lovers, lansat chiar anul trecut, spre sfarsitul primaverii.

Mie unul imi place mai mult demo-ul…imi pare ca James (solistul trupei) este mult mai implicat in versuri, oferind o senzatie mult mai patrunzatoare decat in varianta de pe album. Normal, varianta din studio suna mult mai curat, mai ingrijit si mai profesional, dar overall, e o mare diferenta in senzatia oferita. Dar acum va las si pe voi sa decideti:

Manic Street Preachers – All Is Vanity (Demo)

Manic Street Preachers – All Is Vanity

One response to this post.

  1. Sincer si mie mi-a placut mai mult varianta demo. Suna mai cald, mai simplu. Oricum pana la urma ambele variante sunt ok🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

