Videoclip nou Deftones

Astazi cand luam cursuri de contorsionism in RATB la ora de varf, a ajuns in castile mele o melodie de la Deftones….nu-i mai ascultasem de mult. Si-mi pare rau, n-ar fi trebuit sa-i scot din playlist-ul meu.🙂 Stiu ca nu sunt chiar pe gustul tuturor, dar macar dati-le o sansa!

Si apoi mi-am adus aminte ca au scos si un nou videoclip pentru o melodie de pe noul lor album, Diamond Eyes…in fine, mult spus „nou”, pentru ca albumul a fost lansat in Mai anul acesta, iar videoclipul a fost lansat in mijlocul lunii Aprilie.

Multi considera acest ultim album a fi capodopera trupei, cel mai bun album rock al anului, etc. …nu pot sa zic ca sunt de acord, dar asta si pentru ca-mi plac foarte mult piesele de pe albumele lor anterioare.🙂

Fara sa mai continui cu alte detalii, va las sa ascultati si sa va uitati mai intai la videoclipul melodiei „Diamond Eyes” de pe ultimul album al trupei, iar apoi melodia care mi-a adus azi aminte de Deftones, „Lotion”, de pe albumul Around The Fur, lansat in anul 1997.

Deftones – Diamond Eyes

Deftones – Lotion

2 responses to this post.

  1. Posted by yoot on Noiembrie 9, 2010 at 22:29

    e clar…se poarta bufnitele sezonul asta!😛

    Răspunde

    • Da, si eu am research-uit putin sa vad daca faptul ca au o bufnita pe album si apare o bufnita in videoclip are vreo legatura cu filmul cu bufnite…din cate am aflat, raspunsul este nu…doar sunt foarte trendy bufnitele toamna asta😛

      Răspunde

Lasă un răspuns

