The Scientist Live

Cand zic „The Scientist”, sunt sigur ca cei mai multi dintre voi stiu deja la ce ma refer: melodia cantata de cei de la Coldplay. Stiti melodia, o iubiti, asa ca n-am ce sa va zic despre ea🙂.

Clipul a fost pus pe YouTube in primavara anului 2007, deci are ceva vechime, insa eu de abia acum l-am descoperit si mi-a placut…e o inregistrare facuta la un post de radio din America, in cadrul unei emisiuni live. Sper sa va placa si voua la fel de mult ca si mie:

(Mi-a placut atat de mult incat nu m-am putut abtine din a canta si eu versiunea asta…dupa cateva minute in care mi-am dat seama ce acorduri foloseste -destul de simple- am vazut ca exista cateva tabulaturi si in descrierea clipului…sfatul meu e sa nu va reacordati chitara cum zic ei daca nu vreti sa pierdeti un Mi subtire…doar acoperiti-l cu palma si gata. Daca aveti nevoie de ajutor, nu ezitati sa mi-l cereti🙂 )

Coldplay – The Scientist (Acoustic Live)

PS: Observati cum vocea lui e identica si in inregistrarea din studio, si in varianta live🙂

Lasă un răspuns

