Cu zambetul pe buze

Imi pare rau ca-mi dezamagesc putin „fanii”, dar e o perioada putin mai ocupata pentru mine si nu mai am atata timp sa scriu aici…dar noi trebuie sa ramanem cu zembetul pe buze🙂.

Va zic de pe acum ca trebuie sa avem o minte deschisa pentru melodia ce urmeaza. E de la Suie Paparude…poate unii dintre voi nu asociati stilul acestei trupe cu continutul blog-ului. Partial adevarat, partial fals. Si eu am fost foarte sceptic la inceput, acum vreo 5-6 ani, cand cineva m-a pus sa ascult o melodie de la Suie…la inceput mi s-au parut cam ciudati si naspa, recunosc…dar dupa doar o zi nu ma putem opri din a-i asculta. Am ascultat si ras-ascultat albumul Scandal si e printre albumele mele preferate scoase de o trupa romaneasca.

Dupa albumul acela si-au schimbat putin stilul si nu mi-au mai placut…oricum am evitat mai mereu sa ma duc la vreun concert de-al lor pentru ca nu m-ar fi incantat sa ascult unele melodii de la ei.

Acum ca am terminat acest scurt istoric ajungem la ideea principala: azi am dat din intamplare peste o melodie de la ei pe care nu o stiam…e din 2008 si probabil n-a ajuns niciodata la urechile mele pentru ca era pe un album cu un single care nu mi-a placut. Totusi, melodia asta e geniala! Adica mie unul imi place…dar la fel…trebuie sa o ascultati de cateva ori ca sa o apreciati🙂. M-au convins cu melodia asta ca merita sa le iau albumele post-Scandal si sper ca si voua o sa va placa piesa.

(Si videoclipul realizat de un fan e destul de misto si merita sa va uitati la el….exista si videoclip original la melodie si ati putea sa-l check-uiti si pe el ca e destul de tare🙂 )

Suie Paparude – Cu Zambetul pe Buze

(Si ca sa fiu si putin didactic: puteti sa ascultati cum fiecare instrument intra in piesa si completeaza melodia…tobe, bas, efect de percutie, chitara, orga sau ceva asemanator cu sound-ul intalnit si la Alternosfera, alte tobe si dupa tot build-up-ul asta, alt riff pentru strofe si refren…mie mi se pare interesant🙂 )

2 responses to this post.

  1. Posted by yoot on Noiembrie 23, 2010 at 16:16

    uimitor intr-adevar sa gasesc suie paparude pe watchmyguitar. pot sa spun doar ca videoclipul bate melodia. parerea mea!

    Răspunde

Lasă un răspuns

