Radiocative

Si dublu-WatchMyDailies azi! De ce? In caz ca sunteti dezamagiti de articolul anterior…WatchMyGuitar va vrea pe toti fericiti!😛

Sincer, Kings of Leon nu mi-au atras niciodata atentia…dar dupa ce am ascultat melodia postata putin mai jos, mi-am schimbat parerea si o sa-i ascult mai mult ca sa-mi fac o opinie mai „completa” si exacta despre ei.

Melodia este primul single de pe cel mai recent album al lor, „Come Around Sundown”, lansat acum o luna si o saptamana. Sper sa va placa!🙂

Kings of Leon – Radioactive

2 responses to this post.

  1. Posted by yoot on Noiembrie 23, 2010 at 16:18

    asa mai merge!🙂

    Răspunde

    • Ca sa-i citez chiar pe ei „it’s in the story”…si videoclipul e tare si riff-ul e tare…ma bucur ca macar unul din articole a fost pe gustul tau!🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

