A little bit oldies

Multi dintre voi poate nu sunteti prea receptivi cand vine vorba despre muzica anilor ’80 pentru ca avea sunetul ala mai disco si hainele erau ciudate si cine stie ce alte motive mai aveti voi…cu hainele n-am cum sa va contrazic, dar cu muzica, da! Nu toate melodiile din perioada aia aveau tente disco! Cea pe care o sa o ascultam acum are insa putin influente ale stilului.😀

Daca v-as zice ca vorbesc despre The Cure, probabil v-as recastiga atentia…si nu doar va zic asta, ci chiar vorbesc despre ei!🙂 De ce? Mi-am adus aminte de o melodie de la ei, pe care n-am mai cantat-o de mult si m-am distrat facand asta. Si m-am gandit: „de ce sa nu impart cu lumea larga capodopera asta?”. Si astfel am ajuns aici.🙂

O sa ascultam intai melodia despre care va vorbeam mai devreme si apoi o alta piesa foarte reusita a lor: „Close To Me”…au multe melodii bune, asa ca e greu sa aleg 2…pentru mai mult va trebui sa va descurcati singurei🙂

The Cure – Just Like Heaven

(imi pare rau, am facut tot posibilul sa iau un cod bun cu un videoclip care sa se auda bine, insa se pare ca UMG sunt foarte posesivi cu materialele lor…imi pare rau pentru inconvenienta, dar va trebui sa va uitati la acest clip pe YouTube)

The Cure – Close To Me

Lasă un răspuns

