The 80’s again

Daca tot am fost mai oldies ieri, de ce sa nu continuam si azi? M-am trezit in cap cu o melodie pe care nu aveam nici cea mai mica idee de unde o stiu. Dupa putina cercetare, am ajuns la sursa, melodia originala. Aceasta este cantata de Billy Idol si a fost lansata prima oara ca single pe 1 Ianuarie 1984. Nu, nu o sa va pun sa ascultati numai muzica din perioada aia!😛

Totusi, sunt putin dezamagit pentru ca varianta pe care o aveam eu in minte era mai misto. Si nu, nu sunt nebun!🙂 Multe formatii au facut cover dupa aceasta melodie si desi am ascultat variantele tuturor trupelor mai mari care ii fac cover, n-am dat de melodia aia care canta in capul meu.

Pana la aceasta ora, nu stiu de unde mi-a intrat melodia asta in cap…dar repet, nu sunt nebun!😛 Hai mai bine sa ascultam melodia:

Billy Idol – Rebel Yell

PS: de ce mai toate melodiile din anii ’80 au macar o parte care suna a soundtrack-ul de la Super-Mario sau de la un joc Atari?

Lasă un răspuns

