My Chemical Romance – new album

E netul atat de plin de stirea asta incat nici nu stiu daca merita sa scriu despre asta. Dupa cum bine vedeti, am decis sa scriu totusi :P.

O sa incep prin a spune ca nu sunt fan al trupei. Prea generici, prea obisnuiti, pentru mine nu ies cu nimic in evidenta. Dar asta e doar parerea mea. Poate tie iti plac si vrei sa stii ce au mai facut nou.

Si exact asta-ti voi zice! Pe 22 Noiembrie isi lanseaza un nou album, „Danger Days: The True Lives of the Fabulous Killjoys”. Au lansat deja doua single-uri de pe acest album: „Na na na” si „The Only Hope For Me Is You”. Daca prima dintre aceste melodii se indreapta mai mult spre punk-rock si suna destul de bine, a doua melodie e destul de diferita, apropiindu-se mai mult de un electro-rock care mie-mi displace complet. De aceea o sa ascultam doar prima piesa.

Albumul va contine 15 melodii (se pare ca 15 e noul numar magic) si criticii l-au apreciat foarte bine pana acum, albumul avand numai recenzii pozitive. Ba chiar s-a zis despre el ca „acesta este cel mai bun album rock al anului, atat de bun incat te simti stanjenit pentru toti ceilalti”. Eu unul n-o sa verific acest lucru, insa va las pe voi sa-mi ziceti cat de incantati sau neincantati sunteti de noul lor material. 🙂

My Chemical Romance – Na Na Na (Na Na Na Na Na Na Na Na Na)

One response to this post.

  1. Posted by MCR on noiembrie 20, 2010 at 18:43

    Ador melodia asta.

    Răspunde

Lasă un comentariu